Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


F4

(بی تو زندگی برایم تمام شد اما مجازاتم کرد خدا با محکومیت به ادامه ی زندگی اگر خودکشی گناه نبود اگر میدانستم بعد از این دنیا آن دنیایم نابود نیست می آمدم می آمدم به دیدنت سر قرار همیشگی 15 کیلومتر تا بهشت زهرا اما خدایم محکومم کرده می ترسم از زندگی در آن دنیایی که با خود کشی آتشش بزنم محکومم به این حس نوپا که به حساب خودم خیانت به توست و بهحساب دیگران آرامشم است می ترسم از کسی که جای تو را بگیرد من به این دنیا تعلق ندارم مرا ببخش که به تو خیانت میکنم مرا ببخش که به این حس پر و بال میدهم تا ثمره دهد ثمره ای که عشق من به تو و تو به من شاملش نشد زود رفتی قبل از اینکه از خود ثمره ای بزاری رفتی و من محکوم شدم به ثمره داشتن و این بیشترین درد برای دختری است که منتظر عروسی با عشقش بوده و به جا عشقش مردی از جنس عشقش و از قلبی بیگانه است مرا ببخش که مجبورم در این ثانیه حرفی بزنمکه حتی فکر به تو گناهی بزرگ از طرف خدایم باشد)                                                                                                  

با اجازه ی پدر و مادرم و کسی که در جمع ما نیست بـــــــــــــــــــله                    

(همه چی تموم شد خداحافظ عشق من)



نظرات شما عزیزان:

شيرين
ساعت19:18---26 آذر 1393
خوبى؟!؟!:////
پاسخ:بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعله


ایمان
ساعت18:18---27 آبان 1393
سلام نویسنده ی کوچک !!!!!
وری وری وری گود
پاسخ: ممنون داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:,ساعت11:9 PMتوسط یگانه و نگار | |