Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


F4

ببخشید این چن مدت نیومدم وب آخه حسش نبود ولی از این به بعد مث قبلا همیشه میام



نظرات شما عزیزان:

امیر علی
ساعت15:46---8 مهر 1393
زرنگی؟؟؟؟؟
نچ
مامانم اصن خبر نداره درباره ی پرهامه
پاسخ:چی؟ پرهام؟ مگه اومده ایران؟


امیرعلی
ساعت15:42---8 مهر 1393
باز فوضولیت گل کرده ولی فلن بمون تو خماری تا بعد
پاسخ:ی نقطه ضعف از من پیدا کردیا فک کردی من بمونم تو خماری عمرا
مامانتو که میشناسی چ قد دوسم داره ازش میپرسم :P


امیرعلی
ساعت15:38---8 مهر 1393
باشه بگو چیه فک کردی واسه چشم و ابروی تو دلم تنگ شده ولی ی موضوع مهم میخواستم بهت بگم که بیخی
پاسخ:چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موضوع؟!!!!!!!!!!!؟؟ کدوم موضوع؟ امیر جونم بگو دیگه؟


امیرعلی
ساعت15:34---8 مهر 1393
ترسیدم یگانه خانم ی وقت حالمو نگیریا

حالا چی شد حالت بهتر شد از مدرسه ی؟
کی قراره بیاین اینجا دلم واسه مهری جون تنگ شده
پاسخ:فقط واسه مهری جون؟ باشه میگم مامان بیاد حله ؟ حالمم بد نبود که خوب شه فقط حوصله ی کل زدن با تو رو نداشتم


امیر علی
ساعت15:29---8 مهر 1393
پس حتما از لاکت دراومدی دوباره زلزله شدی
پاسخ:پس چی فک کردی آماده باش که دوباره میخوام حالگیری کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:,ساعت3:24 PMتوسط یگانه و نگار | |